Verslag activiteiten

Activiteiten om middelen te verwerven voor de stichting, komen voor rekening en risico van Lionsclub Donge Vallei.

De stichting administreert donaties aan de stichting en doet bancair schenkingen aan goede doelen.

De stichting roept leden en niet leden op om lijfrenteovereenkomsten aan te gaan met een duur van tenminste 5 jaar.

De stichting zorgt er voor dat lijfrenteovereenkomsten voldoen aan de eisen die de Fiscus daaraan stelt en stuurt voor periodieke stortingen jaarlijks een rekening aan de donateurs.

De stichting zorgt voor financiële verslaglegging, informatie aan Fiscus en Kamer van Koophandel, bijhouden van de website en voorlichting aan geïnteresseerden over financiële en fiscale mogelijkheden.